יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

נויורק עונה 2 פרק 37

בפרק הראשון של נויורק עונה 2 פרק 37  אנו ראינו רצח מאוד מזעזע של משפחה אותו הזמין ג'קי אלחריזי. הוא רצח משפחה עם אמא ובן רק בגלל שהאמא רצה להעיד נגד ג'קי. היא ראתה אותו רוצח בלי לחשוב פעמים נער לפני גיוס שהעיז לפתוח עליו את הפה. לאחר מכן הולץ שכנעה אותה אחרי המון זמן שהיא תעיד כנגד ג'קי על מעשה הרצח. אבל הבחורה פחדה מאוד ולבסוף הסכימה להעיד. אבל אז בתחילת העונה של נויורק עונה 2 פרק 37 ראינו כי מי שהציל לה את החיים הוא הולץ שמנה מאבא של ענת לוודא הריגה במה שנשאר מהאנשים בבית.
נויורק עונה 2 פרק 37
אחרי שהולץ הציל את הבחורה ציונה אז אנו עוברים לפרק נויורק עונה 2 פרק 37  בו אנו מגלים כיצד הסיפור של ציונה מתקשר אל העונה החדשה של נויורק עונה 2 פרק 37 . ציונה נשלחה על ידי הולץ לאפריקה כידי להתחיל חיים חדשים הרחק מג'קי. היא עבדה עם אבא של עודד שניסה לאנוס אותה ובטעות היא הרגה אותו. לאחר מכן היא הקשיבה להצעתו של הולץ וזרקה את הגופה של אבא של עודד אל הצובעים כידי שיוכלו אותו.היא לקחה את עודד וגידלה אותו במשך כל חייו והייתה כמו אמא בשבילו. היא עשתה מפקס רומנה תאגיד בין לאומי ענק כשהיא מונעת מהנקמה במשפחת אלחריזי.

נויורק עונה 2 פרק 37 

הסיפור של אפרת שהיא למעשה ציונה מתגלה לעודד בדרך הכי לא נעימה. בפרק האחרון של נויורק עונה 2 פרק 37 ענת מגיעה אל המשרד של עודד במטרה לקחת את המסמך מהכספת שמראה איפה קבורה הגופה של הבלש. היא רוצה לעזור ליוסי להשתחרר מפס רומנה ולאסוף ראיות על החברה. אבל עודד תופס אותה במצלמות ומגיע אל החדר. ענת מספרת לעודד את כל מה שהיא יודעת על אפרת ועל זה שהיא למעשה זאת שהרגה את אבא שלו.
לצפייה לחץ כאן
רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה