יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

השמיניה הדור הבא עונה 4

 הסדרה השמיניה הדור הבא עונה 4  מספרת לנו מביאה אלינו חזרה את דמותה של אנה אותה משחקת עדי הימלבוליי. מעניין מאוד לחשוב איך היו נראים החיים של עדי ללא השמיניה הדור הבא עונה 4 . בסדרה הזו היא הפכה להיות כוכבת גדולה והתחילה את הריירה המוצלחת שלה לפני חמש שנים. מאז ימי השמיניה הדור הבא עונה 4  היא התפתחה יפה במהלך הקריירה שלה אבל היא עדיין זוכרת לתכנית הזו חסד נעורים כי היא יודעת טוב מאוד שלא בטוח שהיא הייתה כל כך מצליחה היום אם לא היה לה תפקיד ראשי בסדרת הנוער הניצפת ביותר בכל הזמנים.
השמיניה הדור הבא עונה 4
עוד אדם החייב את הקריירה שלו לתכנית השמיניה הדור הבא עונה 4 פרק 1 הוא מיכאל אלוני שהפך להיות שחקן מאוד רציני. בנוסף לכך הוא גם המנחה של דה וויס ועשה את זה בצןורה לא רעה בכלל. מיכאל אלוני שיחק גם כן דמות ראשית בסדרה השמיניה הדור הבא עונה 4  המקורית. מאז הסדרה הוא עשה בעיקר סדרות טלוויזיה רצינות וסרטים ממש טובים. כיום הוא משחק בסדרה שטיסל ויכול להיות שגם הוא יקח חלק בתכנית החדשה של השמיניה הדור הבא עונה 4.

השמיניה הדור הבא עונה 4 

יוצרי הסדרה השמיניה הדור הבא עונה 4  מנסים לשמור בסוד עד כמה שניתן לשמור סוד גדול כזה. את זהות הדמויות המקוריות שהיו בסדרה השמיניה הדור הבא עונה 4  שישחקו בעונה החדשה. עושה רושם כי הדמויות לא יקבלו תפקיד מפתח כמו בעונות הקודמות. אלא הם יהיו מאיין מדריכים של הנערים והנערות החדשים שיאלצו להתמודד עם המשימות שרק השמנייה יכולה לעשות אותם.כל מי שגל על השמיניה הדור הבא עונה 4  כבר אינו יכול לחכות יותר ויהיה מאוד לסקרן לראות מה עבר על הדמויות האלו במשך חמש שנים וגם איך השחקנים יחזרו לעשות את אותם דמויות.


רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!
לצפייה לחץ כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה