יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

מכבי תל אביב נגד אפואל ניקוסיה שידור ישיר

השמחק מכבי תל אביב נגד אפואל ניקוסיה שידור ישיר הולך לפתוח עוד עונה אירופית של הצהובים. היו הרבה רגעים מרגשים של מכבי באירופה והאוהדים שלה כבר לא יכולים לחכות לאווירה בבלומפילד שתהייה עם שריקת המשחק מכבי תל אביב נגד אפואל ניקוסיה שידור ישיר ביום חמישי בשעה שמונה. ישר אחרי שכולנו נשב בסוכה אז הולך לצאת לדרך הקמפיין האירופי של מכבי שעברה שינוי של מאה שמונים מעלות במהלך השנה שבה ג'ורדי נמצא. עושה רושם כי המנג'ר של מכבי הולך לשנות את מכבי לנצח ולהפוך אותה לסטנדרטים אירופיים.

מכבי תל אביב נגד אפואל ניקוסיה שידור ישיר

זה לא דבר פשוט לשנות מנטליות של מערכת שלמה אבל אם רוצים לנצח משחקים כמו מכבי תל אביב נגד אפואל ניקוסיה שידור ישיר אז חייבים לעשות שינוי בכדורגל הישראלי ולא רק במכבי תל אביב. בגלל זה גולדהאר החליט ללכת על צוות זר אשר לא יכיר את המנטליות הישראלית. הוא ניתק את הקבוצה מכל הלחץ שאפיין אותה בעבר ונתן סביבת עבודה סטרילית ושקטה. בסופו של דבר העבודה הקשה השתלמה וכבר בעונה הראשונה מכבי זכתה באליפות כשהיא דורסת את כל הליגה. היא הייתה בלתי ניתנת לעצירה וסיימה עם פער של שלוש עשרה נקודות על פני חיפה.

מכבי תל אביב נגד אפואל ניקוסיה שידור ישיר

העונה מכבי פתחה טוב את הליגה עם שני ניצחונות אחד מהם מאוד דחוק על בני יהודה עם שער דרמתי בדקה התשעים. אז רגע לפני משחק העונה הראשון שיתקיים כבר ביום ראשון בקריית אליעזר תתמודד מכבי מול מכבי תל אביב נגד אפואל ניקוסיה שידור ישיר במשחק הראשון שלה באירופה. ניצחון ומכבי יכולה להתחיל לחלום על אירופה. הפסד והדבר הזה כנראה לא ישאיר למכבי הרבה סיכוי לעלות. אז שיהיה הרבה הצלחה למכבי במשחק מכבי תל אביב נגד אפואל ניקוסיה שידור ישיר ולחיפה במשחק מול אלמאר.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה