יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

גלי Glee עונה 5

 הסדרה גלי Glee עונה 5  מספרת לנו על להקת בית ספר אשר  בה מתרכזים כל הילדים הכי חנונים ולא מקובלים של הבית ספר. כל מי שלא התקבל לנבחרת ספורט כלשהי אז הוא מנסה להגיע אל נבחרת הלוזרים של גלי Glee עונה 5. מי שמנסה להתייחס אל הנבחרת של גלי Glee עונה 5  בכבוד ולהראות לחברים שם כי הם שווים משהו זהו מורה חדש ושאפתן הרוצה לתת לילדים האלו את הרצון להצליח ,להגשים את עצמם ולתת המון כבוד לבית הספר.
גלי Glee עונה 5 העונות הקודמות
בעונה השלישית של גלי Glee עונה 5 אחרי שלוש שנים של אימונים החבורה של גלי Glee עונה 5  מגיעה אל התחרות הלאומית ללהקות והיא מאוד רוצה לנצח שם. היא מתאמנת כל היום כידי להביא את הכבוד הגדול ללהקה ולבית הספר ולהיות האלופים של להקות הגלי. הם מצליחים לעשות את מה שנכשלו בו בעונה שעברה וסוף סוף הם לוקחים את המקום הראשון והתהילה שאותה כל כך רצו. גם המורה סוף סוף מקבל את ההכרה שלו מבית הספר שבהתחלה לא ספר את כל המ שהוא מנסה לעשות עם הלהקה.

גלי Glee עונה 5 והעונה החדשה

בעונה הקודמת של גלי Glee עונה 5 פרק 1 ראינו כיצד חברים חדשים בלהקה מנסים לעשות את מה שעשו הדמויות מהשלוש עונות האחרונות של הלהקה. הם רצו לשחזר את ההישג הענק' והצליחו להגיע אל התחרות האזורית של הלהקות. אבל זה עדיין לא מספיק להם והדמויות החדשות בסדרה גלי Glee עונה 5  רוצים להגיע אל הטופ כפי שעשו חבריהם לתפקיד בענות הקודמות. בינתיים הדמויות הישנות עושות פה ושם תפקידי אורח בסדרה בנוסף אל סיפור המסגרת השני שמספר על מה שקורה לחברי הלהקה הוותיקים לאחר שהתיכון שלהם הסתיים. השחקנים החדשים בסדרה גלי Glee עונה 5 כבר הפכו להיות כוכבים גדולים כמו השחקנים הוותיקים שהיו אלו שבזכותם נוצרה היסטריה כל כך גדולה סביב סדרת הנעורים המשעשעת הזו.
לצפייה לחץ כאן

רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה