יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

הבורר עונה 4 לצפייה ישירה

הרבה מאוד זמן עבר מאז העונה האחרונה של הסדרה הבורר עונה 4 לצפייה ישירה . אני חושב כי בהוט שלוש צריכים ללמוד מיס בקטע הזה שהם לא מחכים יותר מידי זמן בין עונות. הבורר עונה 4 לצפייה ישירה נגמרה לפני יותר משנתיים ובאוקטובר הקרוב היא הולכת לחזור בעונה חדשה. אבל פרק זמםן כזה יכול להיות מאוד בעייתי אפילו שמדובר בסדרה שכמעט בטוח תהייה הצלחה גדולה. אני לא יודע מה עוד אפשר לעשות בסדרה הבורר עונה 4 לצפייה ישירה אבל הגיעה הזמן שהוט שלוש יתחיל לעשות עונות חדשות כל שנה כמו שמקובל בכל העולם.
הבורר עונה 4 לצפייה ישירה
בסדרה הבורר עונה 4 לצפייה ישירה משחקים שחקנים אדירים כמו למשל השחקן משה איבגי שהוא השחקן הטוב ביותר שיש לנו במדינה. הוא שייך לדור הישן של השחקנים שיכולים לעשות כל תפקיד שיתנו להם. מאיש משוגע בחולה אהבה בשיכון ג ועד לתפקיד של ברוך אסולין בסדרה הבוררעונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה . אבל עם כל התקידים שהוא עשה במהלך הקריירה הארוכה שלו הוא ייזכר בתור ברוך אסולין. גם בגלל שזה התפקיד האחרון שלו וגם בגלל שהוא עשה אותו פשוט בצורה מושלמת. עד כידי כך מושלמת שמסתכלים עליו במציאות לא יודעים אם הוא כרגע ברוך אסולין או משה איבגי.
הבורר עונה 4 לצפייה ישירה
מי שמשחק את הדמות הראשית בסדרה הבורר עונה 4 לצפייה ישירה הוא יודה לוי האגדי. השחקן הזה כל כך התפתח במהלך הקריירה שלו. הנער שקיבל תפקיד ראש/ון בטלוויזיה בגיל שש עשרה בתור החבר של יעל בר זוהר בסדרה רמת אביב ג בשנות התשעים. הפך להיות אחד האנשים הכי רציניים שהיו לתעשיית הבידור והכוכב הגדול ביותר שלה. לאחרונה כוכב הסדרה הבורר עונה 4 לצפייה ישירה הדהים מדינה שלמה ששמעה שהוא ונינט הזוג המלכותי של המדינה במשך המון שנים נפרדו. השניים היו מאורסים אבל החליטו לסיים את הקשר המתוקשר שלהם לפני כחודשיים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה