יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

מחוברים פלוס לצפייה ישירה

 בפרק האחרון של הסדרה מחוברים פלוס לצפייה ישירה  אנו ראינו שלושה צורות שונות של זוגיות. יש את הזוגיות של נדב אבוקסיס עם החבר הכי טוב שלו. הוא אוהב אותו אהבת נפש אבל אהבה גילה לגמרה של חברים. הוא מרגיש שהוא מאוהב בו אבל לנועם החבר הטוב ביותר שלו הוא סטרייט והוא מכיר אותו כבר חמש שנים. החברים של נדב אומרים לו כי חלק מן הסיבה שהוא לא מוצא אהבה זה בגלל הקשר המוזר שיש לו עם נועם. מפני שהקשר שיש ביניהם הוא לא משהו טריוויאלי למישהו שהוא גם הומו שחבר סרטיירט ישן איתו במיטה גם אם זה בקטע הכי תמים בעולם.
מחוברים פלוס לצפייה ישירה אהבה אבהית
זוגיות נוספת המוצגת אצל מחוברים פלוס פרק 5 לצפייה ישירה  היא הזוגיות של ליאור דין עם אבא שלו אסי דין. שני דורות במשפחת דין אשר חייו בצל אבא שלהם. אסי הבן של אחד האנשים הגדולים שהיו במדינה משה דין. אסי מספר לליאור שתמיד הוא חיי בצל של אביו דבר שבסופו של דבר השפיעה עליו בצורה פסיכולוגית ובסופו של דבר הרס אותו. ליאור אומר לאביו כי הוא מבין למה הוא מתכוון ושכל החיים שלו הוא מרגיש כי כולם מצפים ממנו להיות כמו אבא שלו למורות שהוא לא.
מחוברים פלוס לצפייה ישירה אהבה אמיתית
בגזרה ההשלישית של מחוברים פלוס לצפייה ישירה  אנו רואים את ליאור מדברת על הזוגיות שכולנו מחפשים וזה אהבה. היא מספרת מספרד כיצד סבב ההופעות הבלתי פוסק מפריעה לה לזכות באהבת אמת. היא מספרת על סיפור אהבה מרגש שהיה לה עם גבר שגדול ממנה ביותר מעשר שנים. אבל הסיפור הזה נגמר בצורה קשה מאוד והדבר הזה גרם לה למחסום רגישי בחיי האהבה. זה היה אחד הפרקים היותר מרגשים עד כה בסדרה מחוברים פלוס לצפייה ישירה.
לצפייה לחץ כאן
רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה