יום שני, 9 בספטמבר 2013

השמיניה עונה 4

 הסדרה השמיניה עונה 4 חוזרת אחרי המון זמן אל המסך. היא מביאה מראה לנו שוב את החבורה של השמיניה עונה 4 . זוהי חבורה של נערים גאונים שבגלל ניסוי שהשתבש הפכו להיות אנשים חכמים מאוד. אחרי מספר שנים מנסה המדען שהמציא את הניסוי לשחזר את מה שהוא עשה עם החבורה מהסדרה המקורית של השמיניה עונה 4 . הוא עושה את זה שוב והופך שמנייה חדשה של נערים ונערות לאנשים בעלי כוח וידע עצום. הוא מגדל להם את אחוזי השליטה בשכל וכך מחזיר את החבורה שעזרה בזמנו לממשלה ולצבא לפתור בעיות שאף אחד אינו יכול.
השמיניה עונה 4
במהלך העונה החדשה של השמיניה עונה 4  נראה המון דברים הדומים לעונות הראשונות אבל עדיין הם יהיהו שונים. השמיניה עונה 4  תהפוך להיות סדרה עם שחקנים צעירים יותר שיחוו את הטירוף אחרי הגדול של העונות הקודמות של הסדרה שהייתה דבר ששיגעה מדינה שלמה. כל מי שהיה שחקן בתכנית השמיניה עונה 4  התפתח אל כיוונים שונים שבהם הוא הצליח בגדול. הסדרה היה הזו הייתה ללא ספקר חלק בלתי נפרד מן ההצלחה של הקריירה שלהם.
השמיניה עונה 4 
שחקן בולט שיצא מן השמיניה עונה 4  הוא מיכאל אלוני שהיה בעונה המקורית של הסדרה והולך לקחת חלק בכמה פרקים של השמיניה עונה 4 . לאחרונה הוא היה המנחה של התכנית המצליחה דה וויס וכעט הוא משחק בסדרה את דמותו של עקיבא. הוא גם שיחק בסרט עלטה המספר את סיפור אהבתם של הומו פלשתיני והומו ישראלי. יהיה מסקרן לראות אותו חוזר אל הדמות שעשה בסדרה השמיניה עונה 4  לפני יותר מחמש שנים. מה שבטוח שהיא תהפוך את הקריירה שלו להרבה יותר מעניינת מאי פעם. בכלל הוא כבר אמר הרבה פעמים שאם היו נותנים לו לחזור אל הדמות מן השמיניה עונה 4 הוא היה עושה את זה בלי היסוסים בכלל.
לצפייה לחץ כאן
רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה