יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

הבורר עונה 4

אז עכשיו זה רשמי הסדרה הבורר עונה 4 חוזרת אלינו בעונה חדשה. זה יקרה מתישהו בתחילת השנה הבאה וימשיך מהמקום שהעונה השלישית הסתיימה. אני לא יודע מה עובר ליוצרים של הבורר עונה 4 שבין עונה לעונה צרכים לחכות כמעט שנתיים. נכון שיש משפט שאומר שלדברים טובים צריך לחכות. אבל גם זה כבר הפך להיות מוגזם. מה שמדהים הוא שלמורות הזמן הרב שבין עונה לעונה אנו עדים לכך שהרייטינג של הבורר עונה 4 לא יורד והסדרה הזאת עדיין נמצאת כאחת הסדרות הכי פופולריות שיש. נקווה שההמתנה הארוכה לסדרה הבורר עונה 4 תשתלם בסופו של דבר ותראה לנו את מה שראינו ממנה בעונות הקודמות.
 הבורר עונה 4
יש לי הפתעה טובה בשבילכם. התכנית הבורר עונה 4 פרק 1 חוזרת אילנו בעונה חדשה. זה יקרה מתי שהוא ביאנואר או פבואר 2013. הרבה זמן חיכינו שהעונה הרביעית של הבורר עונה 4 סוף סוף תצא לפועל. לא ברור לנו עדיין מה יהיה קו העלילה של התכונית הזאת. אבל לאחר סיום העונה הקודמת של הבורר עונה 4 זה בטוח יהיה מעניין כמו העונה הקודמת. בסיום העונה השלישית של הבורר עונה 4 אנו ראינו שיגאל הנאצי מברר על התיק אימוץ של נדב. הוא מגלה שם משהו שנראה מפתיע ביותר. הוא מצליח להגיע אל נדב לאחר שמחסלים את כל השותפים שלו ואומר לו שהוא האבא שלו ולא ברוך אסולין.
הבורר עונה 4 על העונה הקרבה
אני לא יודע כיצד ימשיכו מנקודה זו. אבל אני מאמין שיגאל הנאצי אמר את זה רק כידי לערער את נדב ונתק אותו מהשפעתו של ברוך. מה שיפה בסדרה הבורר עונה 4 שבניגוד לעספור היא לא משנה קוי עלילה בפתאומיות. היא ממשיכה את קו העלילה מהעונה שעברה והם מצלחים לרת אותנו כל פעם מחדש. הם מראים לנו שעם תסריט טוב, שחקנים וגם הומור פה ושם אפשר ליצור תכנית שתחזיק את הצופים למשך המון זמן. נדיר לראות בארץ שלנו סדרות שמגיעות לעונה רביעית ולא יורדות ברייטינג והסדרה הבורר עונה 4 הצליחה לעשות את זה. אני בטוח שרבים מן הצופים צמאים לעונה החדשה.
לצפייה לחץ כאן
רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה